Henry King
In California?s Napa Valley, the conflicts between two generations of vintners explode during the Prohibition. Philippe Rambeau believes in his profession while his grandson John is only in the business to make money and would rather the family went into bootlegging. Philippe calls another granddaughter, Elizabeth Rambeau, from England. John and Elizabeth fall in love, but she disagrees with his behaviour.