Henry King
Following a drama caused by her alcoholic father, little Mary is adopted by Bob, a man whose wedding has been called off due to his constant inebriation. The girl helps him to get his act together. One of the first films featuring the child star of silent movies, Mary Osborne, who played the part at the age of only 4.