Henry King
A young boy entering a hotel room with the intention of committing suicide sees his plans frustrated by a murder about to be committed in the next room. One of the first screenplays by Jules Furtham, who was still signing his name as Stephen Fox and was later to become a favourite of Josef Von Sternberg and Howard Hawks.