Winning a dream holiday for two in the paradisical Playa Salamandra, Marina realises that she has no-one to share it with and decides to invite Victor, a complete stranger, to go with her. Together they discover that to fall in love they don't need idyllic settings or ideal situations; there's no way you can gaze lovingly into someone else's eyes without that special something.