An intimate, realistic tale about the relationship between two women. A disease, an apartment and music. A little window looking out onto the enormous, complex landscape of the contemporary female soul. A production with only 20 pages of screenplay, 24-hours of filming, three digital cameras and two actresses who had never met before they started shooting. A daring proposal from new Chilean cinema.