Once upon a time there was a house in the middle of the sea where a woman melancholically played the cello as she waited. She was waiting for her lover, an artist who always wanted to be a sailor so that he could take to the seas with the jellyfish, the starfish and the multi-coloured species he dreamt of in his paintings. His fascination led him to set out on a journey to discover the thrilling beauty and mysteries of the depths, following which neither of the two were sure if they would meet again.