Pudor is a look at the intimacy of a family consisting of a man about to die, a woman who receives anonymous sex calls, a teenager struggling with the doubts of her age, a boy who sees ghosts and a grandfather offered a last chance by love. They all live together, unable to tell each other about the desires, fears, obsessions and secrets marking their respective lives; a modesty leading to lack of communication and loneliness.