Just out of orphanage, Alex steals his first wallet: it seems that his fate is to be the same as the cause of his separation from his mother, who taught him to steal 10 years previously. Running into Sara, a novice kleptomaniac robbing in a supermarket, completely changes his life. Alex suggests that they steal together and split their takings. But the apparent ?professional? agreement hides a secret: they are attracted to one another right from the very first moment and it?s only a question of time before their relationship develops into something more. However, when they eventually do take the step, their worlds clash: Alex has no other future before him than that of living from day to day. Sara, on the other hand, has plenty to lose: a family, the chance to study... In other words, a normal life. Like his mother did for him, Alex now has to choose for her...