Successful novelist Martin Frost has just published a book when he decides to take some time off in a country house. On waking the first morning, Frost is amazed to discover a mysterious stunning woman lying next to him. Fascinated by her beauty and intelligence, Martin falls deeply in love with her, thinking that he has found the muse who will help him to write the perfect book. Who is this strange woman that knows life and work so well? Is she a real muse? Is she a figment of his imagination? Is she a ghost who has slipped into the inner life of Martin Frost?