Ines, a detective infiltrated among the employes of a multinational concern, has uncovered some dirty business. However, her investigation places her before a complicated sentimental and ethical decision. Eva, recently back at work after maternity leave, is doing her best to combine work with family life when she discovers that her partner Iñaki has failed to tell her something essential for the future of their relationship. Carmen, the most experienced of the three, observes and records Sergio?s conjugal breakdown, not seeming to notice the dire straits of her own marriage. From the agency in Valbuena for which they work, these three professionals of surveillance often have to cross the thin line separating them from other people?s privacy, but no-one has prepared them to confront their own secrets.