I'm an actress is how Erni Levier likes to see herself. She knows that her best years are behind her. In her Buenos Aires apartment plastered with posters of the B movies she starred in as the sex bomb du jour, she leads a surprisingly normal life, enjoying an easygoing relationship with a middle-aged man, setting up a website to keep herself in the public eye... But when she gets an invitation to her niece Ana's 15th birthday party, Erni decides to return to her hometown. For Ana, it's a time of discovery. For Erni, it's a difficult return to her roots.