Successful TV producer Rainer has it all: a big salary, luxurious penthouse, high life, hot car, even hotter girlfriend... He has reached the top by creating TV shows of the most stupid and vulgar kind. One day, the mysterious young Pegah vengefully drives full speed into Rainer's car. After this near-death experience, Rainer has a major change of heart and decides to produce a thought-provoking news show for his station's prime-time line-up. Devastated by the show's poor ratings, Rainer quits his job and embarks on an investigation of the audience measurement system that keeps intelligence-insulting programs at number one. Rainer, Pegah and their new friends are determined to prove that a conspiracy surrounds the boxes used in select households to estimate audience percentages, but the station execs are not willing to give up what they have built over the years...