Everything?s going wrong on the planet Music. The instrument familes have all fallen out and argue constantly. Everything started with the mysterious disappearance of the notes G, F and C, and the families are obviously blaming one another. The din is tremendous: they all play what they like and nobody even wants to hear speak of the Grand Orchestra. But when the wooden Piccolo makes friends with the metal Saxo, C can?t believe his eyes. If these two make friends and decide to join forces to find the lost notes, they?re bound to find the grand music just around the corner. All three throw themselves into a fabulous adventure carpeted with pitfalls and dangers. Finding harmony is not an easy business.