Simon is a police officer who recently lost custody of his six-year old son in a divorce. Desperate, he abducts the boy and takes him to the country where they hide out in a vacated summerhouse. Simon wants to spend one last holiday alone with his son, but their week together revives nightmares from his own childhood, bringing bad memories. Soon the ghosts from his past threaten to drive Simon mad.