The Beatles are caught up in an intrigue around the ring Ringo can?t get off of his finger. He and the others completing the Fab Four, John, Paul and George, are hounded by the members of a religious sect, a mad scientist and Scotland Yard as they hot-foot it from London to the Bahamas, making their way over the Austrian Alps on the way.