In a 6 square meters room we meet 32 football crazed children with their eyes glued to the TV. Half of them cheer Real Madrid, the other half Barcelona. They live, sleep, eat and study in the same room of an orphanage set in the most dangerous district of Al Sadr City, in Baghdad. School and fights between the Americans and Militias, coupled with the threat that they will loose their home, is all just part of what it means to be an orphan in Iraq.