Athens, 1983. The world press reports 4-year old Bashir is killed in the assassination of his father, a top PLO lieutenant. But what if death is not the end of his journey? What if he would come back to life today and would dig through his past and discover his future, only to witness the dream he and his father died for is becoming a nation turned against itself?