Ray and Ramona form a young couple. They hate the injustice of the social context to which they belong. Each from their particular niche - she music and he activism - tries to fight for a fairer world. Given to self-sabotage, Ray fails in his rebelliousness and pulls Ramona on a downward spiral ending in a poetical-terrorist act.