After 10 years of marriage, Karen discovers that having left her dreams behind to become a housewife was a mistake that robbed her of her youth. She decides to leave her husband and make a life for herself. Using her savings, she rents a room in the centre of Bogotá and tries to find a job, but her age and inexperience go against her. Karen has to choose between returning to the stability of a relationship and trying to get by in life on her own.