Actress Nora Díaz has an unhealthy obsession for putting on a show and telling lies. She journeys towards her obsessions, testing her characters in real situations, in the street. Through these, she watches and listens to the conscious and unconscious inventions of a society, the Chilean society, where truth and lies merge as one.