Sunday, election day. Salvador gets up early and starts working on his allotment. He?s a calm, humble man, who pays little attention to the village commotion over election of the new mayor. But his routine is suddenly thrown into confusion. In the early hours of the morning, someone has dumped several corpses in a macabre pile among his corn plants. Worried and furious, Salvador heads for the village to report the massacre, but the major and chief of police decide not to tell anyone so as not to disturb the voting. The three men are faced with some hot, tense hours of deciding what to do with the mountain of bodies. Meanwhile, the mosquitoes, the cellphone, a newspaper rumour, the wrath of a landowner and a humanitarian mission buzz annoyingly in their ears.