55 year-old Mario types out autopsy reports in a morgue. Mid-Chilean coup d?état in 1973, he daydreams of his neighbour Nancy, a cabaret dancer, who disappears mysteriously on September 11. Following a violent search of her house by the Army, he learns that they have arrested her brother and father, a staunch Communist and supporter of Salvador Allende. Beside himself with worry over the disappearance of his would-be lover, Mario searches frantically for Nancy.