It's an afternoon at home like any other for Julieta, a young mother recently separated from her husband. Her two children are raising hell in the tiny flat, when the smallest one suddenly falls and hurts himself. Julia grabs the kids and rushes to the hospital, where help and understanding give way to terrible suspicions.