In the Argentina of 1982, María Teresa is a teacher at the Colegio Nacional in Buenos Aires. When María Teresa, hounded by a slight, perhaps non-existent smell of tobacco, starts hiding in the boys' toilets to catch the smokers and have them punished, she gradually discovers a darkly exciting habit. Her eyes miss nothing. The eyes of the jailer, of the master... or perhaps of a pervert.