Christmas Eve. Two different toy worlds share a family lounge. On the one side is the Christmas tree, home to Santa and his elves. On the other, the Nativity scene with the Three Wise Kings and the other figures from the stable. The two traditions are busy with their Christmas preparations when the alarm goes off. Santa's sleigh is missing and the Baby Jesus has been kidnapped. Christmas is in danger and the two worlds blame one another, but the true culprit remains at large.