A mother and daughter living in different states are brought together at a house following a desperate call from the younger of the two, asking for help with a difficult situation. The mother is an advertising entrepreneur; the daughter weak and sensitive. During their meeting we are treated to a portrayal of their enormously different personalities with the objective of exposing the values predominating in contemporary society.