Lazlo Pearlman is a conceptual artist, an activist capable of dynamiting our prejudices and dogmas on sex and identity. What is apparently an amusing reflection on lies in our sexual lives soon becomes a biting discussion on the gender theory and the constant evolution of our identity. Fake Orgasm, the first part of an ambitious multidisciplinary project on sexuality and identity, pierces the mind, obliging us to change our way of thinking and reconsider some of the concepts with which we were educated and grew up. We?ll have to find new drawers in which to rearrange things like our virility, our libido and our Barbie superstar.