The journey?s on. Left behind is an accumulation of sounds and images, where things are losing their names. A train takes us far away. To Mongolia. On the way, unfamiliar faces, new melodies, gestures merging into the landscape. Finding oneself in a foreign land, moving with it. A land that by undressing fills itself until inhabiting us. And from here, perhaps, recovering this place from where to look again.