Morocco doesn't want us to know what's happening in the occupied territories of the Western Sahara - an area separated from the rest of Africa by a wall measuring 2,720 km in length. The Saharawi people live under constant threat, they can't pronounce the words ?Western Sahara? or "referendum", and the situation is known as "the problem". Morocco wants to silence the occupied territories of the Western Sahara and, by doing so, to drown out the voice of an entire population.