José María is a bricklayer, and Rosa a live-in maid. South American immigrants, they work in Spain and have recently started going out together. José María has an explosive character and a discussion leads to a violent argument with his boss, ending with the latter?s accidental death. José María doesn?t know what to do and hides in the mansion where Rosa works without telling anyone, not even her... Hidden in the abandoned attic, José María leads a secret life. Observing from the darkness, he witnesses the sad, lonely life of Mr. and Mrs. Torres, watching Rosa?s every move at work. Although the family are fond of Rosa, she also has to put up with a string of verbal and physical abuse. José María watches it all, unable to do anything, while his rage grows...