Juan reports for his new job as a prison officer a day early, only to suffer an accident minutes before a riot breaks out in the sector occupied by the scariest, most dangerous inmates. Unable to do anything but run for their lives, his colleagues leave the unconscious Juan in Cell 211. Opening his eyes, Juan soon takes stock of the situation and tricks the rioters into thinking he?s just another prisoner. From there on in, our hero picks his way through the prison minefield armed with cunning, lies and daring, as yet unaware of the paradoxical trap lying in store for him.