It?s only been minutes since the authorities lost contact with the people locked inside the building under quarantine. No-one knows exactly what?s going on inside. Outside it?s chaos... A special operations squad makes its way into the house to control and suss out the situation. It looks like a fast, easy job. But you know how these things go. Appearances can often be deceiving...