Fascinating journey through the life and work of the prestigious Catalan poet Jaime Gil de Biedma, both marked by sexuality and eroticism. Charismatic and somewhat eccentric, brilliant intellectual with extraordinary sensitivity and member of Barcelona?s ?gauche divine? in the 60s, Gil de Biedma liked to describe himself as a ?poet of experience? while he suffered dreadfully from the dichotomy strangling him: bourgeois and executive for a multinational by day, communist and homosexual poet by night.