Ana is a journalist and, thanks to her job, she's been all over the world. Since her teenage years, and due to her father's influence, the Universal Declaration of Rights and its contents have been the backdrop to how she observes human behaviour, both individually and collectively. Ana is also an expert in the field of applying new technologies to communication. These circumstances, along with her desire to better human relationships, lead her to draw up a document recounting the terrible injustices committed against Human Rights. But it also shows clearly the growing and decided will to build a more just world as set out in the Universal Declaration on December 10th, 1948, at the Chaillot Palace in Paris. That was more than 60 years ago.