To make Aoulad-Syad?s previous film, En attendant Pasolini, sets were built on plots rented from those living in the village. A mosque was erected on the plot belonging to Moha, a local appearing in the film. On completing the shooting, the film team left the village. The neighbours demolished all of the sets, except for the mosque, which has become a real place of worship for those who live there. A complete disaster for Moha, who used to grow vegetables to feed his family on the land.