Liz Gilbert is a modern woman who embarks on a journey around the world that becomes a quest for self-discovery. Newly divorced and at a crossroads, Gilbert steps out of her comfort zone by taking a year out, risking everything to change her life. In her marvellous and exotic travels, she discovers the true pleasure of eating in Italy, the power of prayer in India, and, finally and unexpectedly, the inner peace and balance of true love in Bali. Based on an inspirational true story, Eat Pray Love proves that there's more than one way to let go and see the world.