Kyung-chul is a dangerous psychopath who kills for pleasure. He has committed infernal serial murders in diabolic ways that we can?t even begin to imagine. His victims range from young women to children. The police have been on his heels for a long time without being able to catch him. One day, Ju-yeon, daughter of a retired police chief, becomes his prey and is found dead in a horrific state. Her fiancé, Soo-hyun, a secret agent, decides to track down the murderer himself. He vows to do everything in his power to take bloody vengeance against the killer, even if it means becoming a monster himself.