10 year-old Leire is sick and tired of the way her classmates abuse and attack the girls and boys at her school. One day, two of her best friends, Ainara and Sandra, are punished alongside the roughest boys in the school. That afternoon, Ángel and his three sidekicks continuously hound, humiliate and upset Ainara. The situation spurs Leire into action. She forms a secret group with Sandra and a new, rather peculiar friend, named Leo, calling themselves The Retaliators. They plan their action carefully, turning the tables on the aggressors to help those least able to defend themselves. They gradually chasten the worst troublemakers, before coming to Ángel, the ringleader, who maliciously touches the team?s weakest points. Will they succeed in stopping the bullying at school and finally be able to live peaceful lives?