This film is an experimental mix of documentary and fiction made using the ?exquisite corpse? technique favoured by the surrealists and through which a series of words or images is collectively assembled. With no specific synopsis, the film crew travels all over Thailand giving people carte blanche to continue a story about a handicapped boy and his teacher.