In 1991, when images of the Gulf War flooded the international media, it was virtually impossible to distinguish between real pictures and those generated by computer. With the help of archival and original material, Harun Farocki defines the relationship between military strategy and industrial production, shedding light on how the technology of war finds applications in everyday life.