In 1967, Jørgen Leth made the 13-minute short Det perfekte menneske (The Perfect Human), a documentary on human behaviour. In 2000, Lars von Trier challenged Leth to shoot five ?remakes? of that short, each obstructed by a condition to be scrupulously respected by the moviemaker. Using this procedure, the two directors finally question the conventions of the documentary genre.