Mexican legend has it that the Devil asks for souls to prevent bridges from collapsing while under construction. This film follows the story of several workers involved in building one of these bridges in Mexico city. The idea is to look at their everyday lives, their dreams and their extraordinary dignity to experience the humour, the romance and the little moments occuring in this group of workers.