Documentary revealing the fascinating and terrible tale of North American singer-songwriter Daniel Johnston. From very early on in life, Daniel showed signs of artistic creativity through his comics and Super-8 films. But this genius a manic depressive driven by drugs and mental illness to have imaginary meetings with the Devil.