Of all cities in the world, few are mythologized more in film and television than Los Angeles. Thom Andersen makes an in-depth examination of the ways the city has been depicted, both when meant to be anonymous and when under the spotlight itself. Along the way, he expresses his concerns over how the real city and its people are misrepresented and distorted by the prism of popular film culture.