Portrays the story of Isra, a Gypsy boy who, after his father?s death, will never be able to sing again despite belonging to a long line of singer-songwriters. Isra dreams of one day being able to travel far from Island on which he was born. It is also the tale of Makiko, who travels to the Island in the endeavour to assimilate a tradition and a way of understanding life which, though foreign to her, she hopes will help her to deal with the unexpressable emotions awakened in her by her father?s illness.