A father documents the emotional violations endured by his daughter under his direction, throughout the first 16 years of her life, leaving after his death boxes of reel-to-reel audiotape, super 8 films, and over 10,000 photographs. The daughter, Marina Lutz, director of The Marina Experiment, discovers this material and decides to present it to the public.