Blog is the surprising tale of a group of teenagers, 15 year-old middle-upper class girls who are well educated, smart, sensitive and savvy. A group of youngsters with a secret plan and a shared purpose, something they believe to be an absolute goal and a universal truth: the need to experience strong emotions to set them apart from the rest.