Ghobad, Jahan and Nezam, three men in pursuit of a better life, leave home and head for Oslouyeh, one of the richest gas producing regions in the south of Iran. However, the difficult living conditions together with the low salaries oblige them and others to find shelter along the disused sections of the pipeline. The group of workers manages to create an atmosphere of camaraderie despite the difficult conditions with which they are faced.