Paul Conroy, a family man and civilian contract worker in Iraq, wakes to find himself buried alive inside a coffin. With no idea why he's been put there and far less so why, the only chance of escape from his agonising nightmare is a mobile phone. Poor cover, a low battery and lack of oxygen are the major obstacles in a life and death race against time: Paul has only got 90 minutes to get out of there.