Yusuf is six and has just started school, where he learns to read and write. His father, Yakup, a beekeeper, regularly goes into the forest to hang the beehives from the tallest trees. The mountainous forest is packed with mysteries for Yusuf, who loves accompanying his father. Until one day the bees disappear and Yakup decides to make his way into the forest to find out what has happened.